Laatste kiekjes - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Martijn en Dionne Huizer - WaarBenJij.nu Laatste kiekjes - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Martijn en Dionne Huizer - WaarBenJij.nu

Laatste kiekjes

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn en Dionne

02 Februari 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Zojuist aangekomen in ons te-aso-luxe-giga-hotel in Kuala Lumpur. We kijken vanuit onze kamer recht op de Petronas Towers, in het kingsize bed zouden Bart en Jelle tegelijk passen en naast ons bad hangen zwemvesten.

We hebben ons voor de laatste week toch nog ff opgeladen, gevoed door het aanstaande einde van onze reis.
(Gaby, ondanks je terechte angst, we komen terug! ;-) )

Naar Penang zijn we 3 daagjes gaan relaxen en watersporten op Langkawi. Het tropische eiland wordt bevolkt door 1000den aapjes, die maar al te graag onze blikjes cola van ons terras pikten!

We zijn daarna 2 daagjes naar Genting Highlands gegaan. Dit is het Las Vegas van Zuid-Oost-Azie. Het gigantische complex is gebouwd in de jungle, op de top van een berg (op 2200m hoogte) en bestaat uit hotels, casino's, clubs en twee pretparken. We sliepen er een nachtje in het met 6200 kamers grootste hotel ter wereld. Erg gaaf, en opnieuw waren we verbaasd dat dit allemaal kan in het 'strenge moslimland'.

Inmiddels dus aangekomen in Kuala Lumpur. We gaan nog drie daagjes siteseeing, wat shoppen en het voornaamste doel is wat foto's te laten ontwikkelen, zodat we iets te doen hebben tijdens onze 14uurs vlucht naar Londen...

Familie, vrienden, bedankt voor jullie massale belangstellingen, voor zowel ons als onze verrichtingen, belicht via deze website. We kijken er erg naar uit jullie allemaal weer te zien!!

xxx vanuit Maleisie,
Dionne & Martijn

• 02 Februari 2010 - 13:42

K-C:

Veel plezier nog de laatste paar daagjes en tot binnenkort :)

Grtn

• 02 Februari 2010 - 17:46

Ar:

Heee vriendjes!! Heel Veel plezier nog even! Tot snel !!!!

• 02 Februari 2010 - 19:29

Natalie En Yiori:

Die aap is GAAAAAAAAAF!

• 02 Februari 2010 - 19:33

Chris:

Wereldburgers...

Een rondje doen van Dordrecht naar Dordrecht in 107 dagen en dan zoveel bijzondere dingen meemaken.

We willen jullie ook bedanken voor de mooie, leuke verhalen en foto's. We kijken uit naar de overige verhalen en de foto's die jullie hebben.

Tot gauw,
    X Chris

• 03 Februari 2010 - 07:33

Broertjuh:

Willen jullie straks als jullie terug zijn ook elke dag zulke leuke verhalen blijven schrijven? Dat gaan we wel missen hoor!
    Tot over twee dagen in Londen!! We hebben d'r zin in!! De pindakaas, zoute drop, speculaas, oliebollen en tulpenbollen zijn al ingepakt! Allemaal aan de linkerkant van de tas natuurlijk he :)

• 03 Februari 2010 - 09:28

Mama Uus :

haha leuke foto!!jammer dat jullie mij herkennen.
    nog veel plezier de laatste dagen.john en tim verheugen zich erg op londen!jammer dat wij niet kunnen,maar we houden het wel tegoed.
    een goeie reis naar Londen en tot zondag.
    dag schatten xxx

• 03 Februari 2010 - 13:28

Kwekkers:

Mensen,

Geniet er nog even van die laatste daagjes en hopelijk zien we jullie weer heelhuids terug in dit kikkerlandje. Huizert, hoop wel dat je een beetje fit bent want we hebben je hard nodig in het elftal. Jullie bedankt voor de leuke stukjes en foto's.(had ik toch nog iets te doen in die saaie avond uren)
    ps: Ben je zo lang weg, mis je hooguit 5 wedstrijden haha...